Підприємство «Навчально-методичний центр»
Федерації профспілкових організацій Чернігівської області
Goggle translateTranslate
перевести на русский
translate to english
Послуги:
навчання
конференц-сервіс
готель
кафе
Інформація:
новини
про нас
контакти
про Чернігів
корисне профлідеру
задати питання
 
Вебінари з профспілкової тематики.


Приєднуйтесь до нас:
Facebook logoYouTube logo
Партнери:






Чернігів знову приймає всеукраїнський семінар профспілкових “інформаційників”

2-4 червня 2021 року на базі Підприємства “Навчально-методичний центр” Федерації профспілкових організацій Чернігівської області відбувся тренінг для фахівців з інформаційно-комунікаційної роботи профспілок усіх рівнів. Символічно, що захід проводився в переддень професійного свята “медійників” — Дня журналіста.

Навчання стало можливим завдяки співпраці Федерації професійних спілок України (ФПУ) та Міжнародної організації праці (МОП) в рамках проєкту «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», що фінансується Урядом Королівства Данія.

Відкрив роботу заходу керівник прес-центру ФПУ Юрій Работа, розповівши про інформаційну політику, а також стратегію роботи профспілок зі ЗМІ на центральному рівні. Також учасникам тренінгу було презентовано практичний посібник «SMM для профспілкових організацій».

Координатор заходу – заступник керівника департаменту міжнародних зв'язків апарату ФПУ Роман Кравчик поінформував про п’ятирічний проєкт МОП, завдяки якому стали можливими подібні тренінги. За його словами, ініціатива спрямована на комплексне вирішення проблем зайнятості та ринку праці, вдосконалення механізмів управління ринком праці, розвиток професійних навичок учасників ринку праці та зміцнення соціального діалогу.

Практичні сесії тренінгу провели тренери – Марія Доманська (журналістка, менеджерка із публічних комунікацій), Сергій Чернявський (експерт Національної спілки журналістів України, консультант медійних проектів країн Східного партнерства Європейського Союзу), Анна Пугачова (провідна експертка ФПУ).

Змістовна частина навчальних сесій стосувалася деяких аспектів внутрішньої та зовнішньої комунікації, елементів брендингу, PR, іміджевих, рекламних, просвітницьких та адвокаційних кампаній для профспілкових організацій. Також учасники опановували соціальний застосунок TikTok, який використовується для створення та поширення короткого вірусного відео.

На завершення тренінгу господарка заходу — директорка Чернігівського НМЦ Тетяна Осадча вручила профспілковим “медійникам” сертифікати про успішне завершення навчання.